تب پیشونی دخترمو میگیرم ۳۶
تب شکمش ۳۸
کدوم ملاکه؟

۵ پاسخ

شکم همیشه دما بالاتری داره عزیزم

زیر بغل بگیر

زیربغل کمتره

تی زیربغل معمولا ملاکه .36تا37/نیم طبیعیه

پیشونی
شکم همیشه دماش بالاتره
۳۶ هم تب حساب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آرشیدا و آوین مامان آرشیدا و آوین ۱۰ ماهگی