۵ پاسخ

من فقط شیر خودم میخوره 3090به دنیا اومد یک ماهگی4200بود

بهداشت کارش همینه.خوبه نگران نباش

اصلا کم نیست برا من ۳۱۰۰ بود ، ۴۰ روزگیش ۳۷۰۰ بود فک کنم. گفت نرماله دو ماهگیش ۵ کیلو بود که رو خط سبز رشد بود

وا اونابی ک بچه هاشون دو ونیمه پس چی

دنیا اومد ۲.۷۰۰
یک ماهگی ۴.۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری