۵ پاسخ

من بیشتر حرکاتش آروم حتا لگد زندنش آروم میزنه از روی شکم میبینم قشنگ بعضیوتام بندری میرقصه😂😂 اذیتم نمیکنه قربونش برم🥹

واسه منم یهو یه قسمت شکمم خالی میشه یه قسمت سفت میشه یه موقع هایی میلرزه یه موقع هایی انقدر لگد میزنه که میگم الان پاش میزنه بیرون😄کلا همه جوره وول میخوره

منم مثل شماس حرکتاش گاهی اوقاتم ضربه میزنه
دختر من ترکیبی میزنه😄

من یهو شکمم شروع میکنه به لرزیدن
فکر کنم بندری میرقصه

من فقط به صورت ضربه احساس میکنم اصلا نمیدونم کجاشه😂🙊

سوال های مرتبط