آروم باش نگران هیچی نباش ، طبیعیه بچه ها هم یه روزایی میخوابن یا حرکاتشون ضعیف تره ما حس نمیکنیم ، از ۲۸ هفته به بعد هم روزی سه تا حرکت کنه کافه
فعلا ۲۳ هفته ایییی چرا الکی استرس میدی ب خودت😑
۴ شنبه از ظهر اصلا تکون نخورد ، اااااصلا ها، هزار جور چیز شیرین خوردم ، دراز کشیدم، همه کار کردم، رفتم بیمارستان nst وصل کردن ، تو بیمارستان یکبار تکون خورد اما ضربان قلبش خوب بود. اومدم خونه تا صبح بشه هممون باهم مردیم و زنده شدیم ، همسرم مخصوصا که راه دور بود ، اما فرداش از صبحش جوری لگد میزد که انگار میخاد بیاد بیرون 🤣🤣🤣
قدیم اصلا به این چیزا فکر نمیکردن و نمیدونستن که بخوان استرسشو بگیرن😁
زندگیشونو میکردن تهشم دردشون که میگرفت همیشه اماده بودن یا خودشون سر زا برن یا بچه هاشون چیزیشون بشه و ....
مرگ نوزاد و جنین و مرگ مادر خیلی زیاد بوده
عزیزم شما هفتت پایینه از ۲۸ هفته به بعد برا حرکاتش باید نگران بود الان طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.