مامانا‌شما وقتی بچتون دنیا‌اومد شاید ۰ تنش کردین یا ۱؟ بچتون چند کیلو بود ؟؟

۸ پاسخ

پسرم ۳۵۰۰دنیا اومد ۰تنش کردم یکذرههههه واسش بزرگ بود(اندازه اندازه نبود)
دخترم ۳۱۰۰دنیا اومد ،بستری شد موقع ترخیص شد ۲۸۰۰ سایز صفر خییییلی واسش بزرگ بود بچم تو لباس گم شده بود،یک دست دوصفر مجبور شدم واسش بگیرم 🤦🏻‍♀️

من دخترم ۳کیلو بود نارسم نبود ۳۸هفته زایمانش کردم ولی سایز ۰ استفاده کردم.چون جثه خودش ریزه بود شماببین ژنتیکتون ب چ صورته اگر خودتون یاهمسرتون استخوان بندی درست دارید قاعدتا بچتون هم استخوان بندی درست داره و سایز۱ بایداستفاده کنه اما اگر ریزه هستید همون سایز ۰

من به توصیه ی بقیه یه ۱۹ تکه و یه ۵ تکه صفر خریدم با یه ست بیمارستانی
سایز صفر برای نارس نیست، سایزهای زیر صفر برای نارس هستش

من سایز یک استفاده کردم . سایز صفر زیاد کوچیکه . بازم بستگی به خود بچه داره .

من تجربه اولمه هنوز نمیدونم ولی سایز صفر خریدم چون خیلیا بدردشون خورد، فقط دو سه دست بگیری کافیه نی نی زود بزرگ میشه

من بارداری دوممه ولی یادم نیس برا همین یه چند تا صفر هم میگیرم

سایز صفر برای به های نارس هست فکر میکنم

سایز ۰ یا ۱

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد