۵ پاسخ

اگه شکمش سفت نیست اشکالی نداره واسه من تا ده روزم دستشویی نکرد

دکتر به من اگه بچه تا ۷روز دفع نداشته باشه و اگه تو یه روز ۷بار هم دفع داشته باشه عادیه

نه تا یه هفته طبیعیه
اگه دیدی دیگه نمیتونه گریه میکنه نفخ کرده
پنج شش قطره روغن گلیسیرین مایع رو با سرنگ بزن به باسنش زود دفع میکنه خالی میشه .... میتونی شیاف گلیسیرین نوزاد بخری بذاری
اگه دیدی هی تکرار میشه . قطره بی بی کر بخر روزانه ۸ قطره بده

اگه بی قرار نیست نه

بی بی کر بهش بده

سوال های مرتبط

مامان مامان اریو جون مامان مامان اریو جون ۹ ماهگی