۲ پاسخ

منم گاهی درد میگیره سونو گفتن بده تنبلی کردم ندادم دردش خیلی نیست اخه

یبوست نداری؟!! حساسم نباش حامله ایی هرچیزی جای نگرانی نیست

سوال های مرتبط