۱۴ پاسخ

چرا مامانا نو گهواره واسه همه کاری عجله دارن
خوب اسیب میزنین به بچه از الان

از۶ ماهگی زود نیست🙄🙄🙄

هنوز که خیلی زوده من بچه اولمم اصلا از این کارها نکردم روی بچه فشار میاد فقط جیش می‌کنه میبرم میشورمش با آب

ولی الان ازش انتظار نداشته باشین. چون مطمئنا از ۱۸ ماهگی به بعد تازه کنترل ادرار و مدفوع بچه شکل میگیره. و سیر تکاملی بچه ها هم متفاوته.اکثرا از ۲ سال و نیم گرفته میشن از پوشک.

به نظرم کار خوبی کردی.
خانما این بنده خدا نگفت که میخوام از پوشک بگیرم بچمو. گفته بچه باز بوده برده جیش و پیپیشو تو دستشویی بریزه. بچه رو هم که زور نکرده. اینکه آسیبی نمیزنه به بچه. اون از پوشک گرفتنه که زوده.

چ خوب منم پسر اولمو بخاطر گرمایه هوا روزی نیم تا یکساعت بازمیذاشتم گاهی تو شلوار جیش میکرد گاهیم وقتی سرپا میکردم خلاصه تا یکسال و ده ماه همینکارو میکرد ک اونموقع از پوشک بدش اومد و راحت از پوشک گرفتمش

زود اینکارو کنی از نطر ذهنی عوارض داره الان باید بچه پوشک بشه تا دوسه سالگی

من یک هفته که بچم سرپا میکنم هم جیش میکنه هم‌ پی پی

منم امروز سرپاش کردم جیش کرد

چه خوب ماشالله

زیر ۱۸ ماه ممنوعه. دچار عوارض یبوست یا شب ادراری تو سنین بالاتر میشه

زود نیست به نظرت؟ نرمالش ۲ سالگی به بعد هست😐خوبه همراهی کرده 😂

برای چی ؟😐😐
زوده باوا چ خبره ازالان بچه تا ۳سالگی مای بی بی باشه ایراد نداره ک
اینجوری استرس وارد میشه به بچه
هرچی تایم و سن خودش داره

از ۶ ماهگی زود نیس یکم؟ 😐😐😐

سوال های مرتبط