۷ پاسخ

چشاش به کنار برای رشد مغزش ضرر داره

دختر منم عاشق گوشی 🤣

خواهر زادم عاشق ساعت دیواریه تا ساعت میبینه شروع میکنه خندیدن بچه۳ ماهه😂😂

وای دختر منم اینجوره تلوزیون میبینه ذوق داره قشنگ با دقت نگا میکنه یا صفحه گوشیو داداشش پیشش بود روشن بود داشت نگا میکرد من فک میکردم من حساسم بچه 3ماهه مگه اینقد توجه میکنه نگو بقیه ام هستن😂منم نمیذارم اصلا ببینه

پسرم منم جایی بریم یهو حواسم نباشه نگاش بیفته خیلی ذوق میکنه🤦🏻‍♀️😂
ولی من و همسرم نمیذاریم، گوشی که اصلا، تلویزیون هم کلا از زندگیمون حذف شده به جز اینکه بچه خواب باشه همسرم نگا اخبار میکنه
کلا بچه ها شیطون بلا و باهوش شدن😍😅
نه خوب نیست حداقل حداقل تا ۶ماه کنترلش کن بعدشم گوشی اصلا، اگه خواستی تلویزیون از فاصله دور

سلام مامان ساغر
تحقیق علمی راجب اینکه چشم بچه ضعیف میشه نیست اما تحقیقات نشون میده دیدن تلویزیون باعث میشه نوزاد در بزرگی بیش فعال بشه یا حداقل ریسکش رو بالا میبره به این دلیل که رنگی رنگی هست بچه ها دوست دارن

دختر منم عاشق گوشیه 😑😂

تصویر

سوال های مرتبط