۴ پاسخ

باید بذاری روی پاهاش وایسه، تا کم کم یاد بگیره

سلام خانوم ها پسر منم همین طورهسته یه کم وای میسته پاش خسته میشه

پسر من با ذوق ی پنج شش تایی قدم برمیداره البته خودم میگرمش بعدش خسته میشه ولی هنوز نمیتونه بشینه

پسر منم همه اینکارارو میکنه ولی پا گرفتنش ضعیفه

سوال های مرتبط