دختر من ۱۰ ماهگی در اورده
تو گهواره دیدم 4 ماهگی بچه هاشون دندون در آوردن
خواهرزاده من 8 ماه و نیم در آورد
من دخترم ۱ سالو دو ماه دندون در آورد ولی پسملم از الان خیلی لثه هاش میخاره شیشه شیر ک میدم دهنش همش با لثه گازش میگیره و دستاشو میخوره فک میکنم زودتر میخاد در بیاره
خانما پس من دوماهشه داره در میاره دوتا از پایین🤔نمیتونه چیزی دستش بگیره فقط دستاشو میخوره خیییلی زوده نه؟ خوبه یا بده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.