۴ پاسخ

دختر من ۱۰ ماهگی در اورده

تو گهواره دیدم 4 ماهگی بچه هاشون دندون در آوردن
خواهرزاده من 8 ماه و نیم در آورد

من دخترم ۱ سالو دو ماه دندون در آورد ولی پسملم از الان خیلی لثه هاش میخاره شیشه شیر ک میدم دهنش همش با لثه گازش میگیره و دستاشو میخوره فک میکنم زودتر میخاد در بیاره

خانما پس من دوماهشه داره در میاره دوتا از پایین🤔نمیتونه چیزی دستش بگیره فقط دستاشو میخوره خیییلی زوده نه؟ خوبه یا بده؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی
مامان مــ🌙ــاهـلـیـن مامان مــ🌙ــاهـلـیـن ۷ ماهگی
مامان میران مامان میران ۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی