اصلا قصدم ترسوندم یا استرس دادن نیست
یکی از آشناهامون غربالگری دوم گفتن ریه تشکیل نشده و مجوز سقط دادن
حتما برو
من هردو رو رفتم دکترم نوشت با اینکه غربالگری اول هیچ مشکلی نداشتم دومی هم ۱۶ هفته نوشت رفتم سونو انومالی هم ۱۸ هفته۱روز رفتم
یکی از آزمایشای مهمه مگه میشه نرفت😑
من سونو رفتم، ازمایش رو نه، سونو همه چی خوب بود
دکترم گفت لازم نیست
من نمیرم
من اولی خوب بود دیگه دومی دکترگف لازم نیس
اگه اولی مشکلی باشه یا سنو ها مشکلی باشه مینویسن من فقط اولی دادم
آره حتما لحظه شماری میکنم
انومالی خیلی مهمه حتما برو
دومی از واجباته..
من سونو فقط دادم آزمایش گفتن لازم نیست
دوم واجبه🙃🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.