تا شش ماه که فقط باید آده بدیم بعدش هم مولتی ویتامین خارجی میخرم براش
من ویواکیدز
خیلی دوست داره خوشش میاد
بهداشت آدوکید میده تازگیا اون رو دوست ندارع
آد میدم
پدیا بست دوست نداشت
اد سول و ویوا کیدز دوست داره
تا ۴ ماه تمام باید AD بدی.
من الان پدیابست میدم ولی خیلی طعمشو دوست نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.