۲ پاسخ

من هر دارویی گرفتم فقط دفعه های اول جواب داد بعدش دیگه نه . کولیف همینطور بود بعدش دکتر دایمیتیکون داد اونم تقریبا همینطور بود فقط دفعه اول گیج و ویج شده بود

چرا واسه پسر بد باشه ؟

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۴ ماهگی
مامان آراد و دلانا😍 مامان آراد و دلانا😍 ۲ ماهگی