چه قطره ای خوب بوده برا ی نفخ شکم نی نی هاتون؟؟؟؟

۶ پاسخ

من اینفاکول میدم
خیلی راضی ام

گریپ میکسچر میدم، دوتا کندر کوچیک با دوتا دونه رازیانه میزارم ۱۰دقیقه با آبجوش دم بیاد به اندازه ی قاشق مرباخوری میدمش

بی بی سد

برا من کولیف

نرس هارویز گریپ میکسچر عالیع

کولیف
اب جوش با نبات هم میدم

سوال های مرتبط

مامان مـღـرســام 💙 مامان مـღـرســام 💙 ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی