۱۳ پاسخ

منم به دخترم دادم عین اب روی اتیشه

من دادم یعنی عالیه

پدیا بست عالیه تنها قطره ای که کولیک دخترمو خیلی بهتر کرد

اره خوب به من ب پسرم از پنج روزگی دادم دوست داشت

من دادم خوب بود. اینفاکول هم ک عالیه

من دادم تاثیری نداشت

من به پسرم دایمتیکون و پدی لاکت میدادم

اینفاکول مثل آب رو اتیشه،کولیکید و کولیکایز یبوست میارن و معده و گوارش و ضعیف میکنن

من کولیک اید میدم خوبه آروم میشه

من ب دخترم میدادم تاثیری نداشت،
دکتر براش قطره ی ایزی کول و گریپ میکسچر نوشت خوب بود

من کوکلیک ایز ب دادم رسید خیلی خوب بود

کولیکیز بده

میگن خوبه،کولیکیز هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۴ ماهگی