۵ پاسخ

ارتودنسی بگیر الین از دوماهگی میخوره آراد ک اصن نخورد.من تا ۱سال و ۲یا۳ماهگی میدم بهش بعد میگیرم ازش

از همون اول داخل بیمارستان دادم

من از توی بیمارستان دادم وای الان نمیخوره شوت میکنه بیرون😂

نه عزيزم عاليه
فقط ميخاي وقتي بگيري قبل ١٨ماهگي بگير
راحت تر كنار ميان

پستونک ارتودنسی بهش بده خوبه
اتفاقن من خیلی دوست داشتم دخترم بگیره ولی اصلا نگرفت میندازه بیرون فقط دستاشو دوست داره

سوال های مرتبط