بیمارستان دولتی جندسانت رحم باز باشه بستری میکنه

۵ پاسخ

از ۳ به بالا

۴ سانت باید باشی
البته من کاهش حرکت داشتم بستریم کردن

چهار سانت

من ک رفتم تازه دو سانت بودم هیچکی نبود تو زایشگاه از بیکاری منو بستری کردن

از سه سانت بستری میکنن.یاکیسه آب پاره باشه یاسوراخ

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی