من که خریدمولی الان میگم خب چه لزومی داره بدم
الان اصرار دارین پستونک بگیره بعدش اصرار دارین از پستونک بگیرینش ک براش عادت شده.چ کاریه؟ حالا پستونک نخوره چیمیشه؟چیز جالبی هم نیست
منم دخترم نمیگرفت اصلاااا هم ارتودنسی گرفتم هم بادومی ، دوماهش که شد بهش پادم مجدد ارتودنسی رو گرفت دیگه😁😁
نده بنظرم برا منم یه هفته بستری شد بیمارستان پرستارا عادتش دادن اونجا میگیرم ازش فوقش تا چهار ماهگی بمکه
توروخدا انقد مسر نباش تا ۳ ماه فقط سینه بده اگه بخوره و بد عادت بشه به نوکش دهنتو صاف میکنه سینه نمیگیره
وااای دقیقا مث دختر من اصلا پستونک نمیگیره شیشه میگیره ها پستونک چند مدل امتحان کردم نمیگیره حالش بد میکنه وقتی میخام بدمش🤣
من درتلاشم بگیره نمیگیره ولی🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.