سلام خانما دخترم خیلی قد میکشه دلیلش چیه؟

۶ پاسخ

منظورشون از قد کشیدن اینه که کش میده خودشو. مثل موقعی که ما از خواب بیدار میشیم

خیلی خوبه
باید قد بکشه تا ماهیچه ها و عضلات و استخوان ها کش بیان و رشد کنن

دلیلش چیه بنظرتون 🚶🏻‍♀️‍➡️

ماشاالله خب خوبه دیگه قدش بلنده مگه خودتون قدتون بلند نیست ؟

اگر عادی خب حتما ژنش اونجوری
ولی اگر غیر عادی هست به دکتر بگو

سمت خودت یا همسرت حتما قدتون بلنده برا همینه بچه قد میکشه و رشد میکنه قد نکشه که بزرگ نمیشه گلم

سوال های مرتبط