من همه چی بچم خداروشکر میخوره غذای سفره و میوه و بعضی غذاها ک ادویه داره جدا میزارم براش مثلا برنج مرغ درست میکنم میزارم پخته بشه براش برمیدارن بعد رب میزنم.
دیوونه ای میوه ک ویتامین داره ندی بچه بعد شربت های شیمیایی بریزی تو حلقش.
من هیچ شربت نمیدم همه جور میوه و غذا میخوره و روغن بادوم اصل و کینوای خالص بدون قاطی هم براش گرفتم فول ویتامین🤩🤗
گه خورده گفته غذای سفره بده! نمک باعث از کار افتادن ریه های بچه میشه کلیه هاشون تنبل میشه
الان هیچ اتفاقی نمیفته عزیزم وقتی بچت بزرگ شد این دکتر اون دکتر باید ببری دور از جونش
ادویه فقط دارچین خیلی کم و زردچوبه میتونی بدی مابقی حتی ما بزرگسالا میخوریم دل و روده مون میریزه به هم چه برسه بیچاره بچه با اون ارگان های کوچولو کوچولو
۷یا۸بار،هروعده ۹۰تا
برنامه solid start دانلود کن از اون پیش برو
همه چی جز ادویه و روغن و سرخ کرده
همه چی بده بهش حالا ملون هم بدی هیچی نمیشه دختر انقد سخت نگیر اول و آخر باید همه رو بخورن بچه دلشون میخواد
عزیزم روغن بادوم واسه چیش خوبه
منکه خیلی وقته غذا سفره میدم البته دختر من کم غذا کلا دو وعده میدم نهار و شام ولی هر چی بخورع میدم میوه غذا همه چی
سلام مامانا دختر من هیچی نمیخوره نمیدونم چکارکنم کم وزنه بچم
اره سیب گلابی موز پوره کن بش بده من موزو قاتی شیرش میکنم بش میدم خشک البته.یا له میکنم تو اوتمیل بش میدم
تو دیگ زیاد داری سخت میگیری بچه بالای نه ماه دیگ ممنوعیتی نداره هرچیز به اندازه موردی نداره
من همه چی میدم بهش
تو همه چیز بده عزیزم هرچی بچت میخوره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.