درمان نداره حساسیت به پروتئین گاوی؟؟

۴ پاسخ

این شیرخشکه

تصویر

اره الترا خوبه خیلی

نه باید دورش بگذره
یک ساله
پپتی و پپتی جونیور و الترا واسه این حساسیت خوبن
من الترا میدم
رفلاکسم داره پسرم

ن فقط باید رعایت کنی من دخترم شیرخشکش الترا هست و خودمم به هیچ عنوان لبنیات و مغزیجات نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی