کسی ۱۴ هفته رفته سونو و جنسیت مشخص شده باشه؟؟؟

۴ پاسخ

منم دوست دارم برم ولی گفتم ۱۵ برم که دقیق بگه

من 13هفته رفتم گفت صددرصد دختره... آنومالی دختر بود

آره من واسه طول سرویکس رفتم
سونو واژینال کرد و جنسیتو بهم گفت
قشنگ نشونم داد شومبولشو😁

آره معلومه دیگه

سوال های مرتبط

مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ......🐣...... مامان ......🐣...... هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری