یکی باید بچه رو بگیره زیر سیینت باید یه زره به پهلو بشی
من ک نتونستم بدم بهش آخرشم نگرفت شیر خشک میدم
مبارک باشه😍بگو پرستار اموزش بده بده به همراهت خودتت تکون نخور سردرد نشی...بزارنش روی سینه ات تا بخوره...
مبارک باشه عزیزم
یکی بگو نگهش داره زیر سینت شیر بده
ای خدا مبارکه از همراهت کمک بخواه
بچه بلد نیست سینه بگیره باید همراهت کمک کنه بزار دهنش تا یاد بگیره نوک سینه رو بگیره دهنش و اینکه رو سینت بزارش میخوره اگرم میتونی یکم بیا به پهلو
مبارکه عزیزم قدمش پر خیرو برکت😍😍
به سلامتی روز اول بدوش بهش بدع
بسلامتی مبارکه
منم سزارینی بودم بزور به پهلو چرخیدم بهش شیر دادم البته اولش که زیاد شیر نمیاد تا چند روزی
به سلامتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.