خانما من دوسه روز علائمم رفته کلا طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

علایم می‌ره و میاد یه روز خوبی یه روز نه

منم ندارم هیچ علائمی احتمال سقط هم دادن منتظرم زمان لعنتی بگذره برم چند روز دیگه سونو

علائم میره و میاد

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته نوزدهم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی