اصلا ندوش فقط اگه دردداری بروزیردوش آب گرم گردن ودستتوماساژبده کپسول سفیکسیم۴۰۰هم بخور اگه زیادی دردداری ۳کاره بخورعزیزم
من تجربه ان رو توی تاپیک آخرم گذاشتم دوست داشتی بخون
امیدوارم راحت بگذره
ببین اگه خیلی تحت فشار بودی اندازه ای که فشار از رو سینه کم بشه بدوش تخلیه نکن و هر روز نسبت به روز قبل کمتر بدوش ولی هرجی ندوشی بهتره مگر اینکه خیلی اذیت باشی آشامیدنی هم کمتر بخور سینه هاتو خیلی سفت نبند که آبسه نکنه من دکتر رفتم بهم اینا رو یاد داد
من فقط با سوتین سفت می بستم چون دردناک بود اولش فقط نباید بدوشی . شنیدی میگن هر چ بیشتر بچه شیر بخوره بیشتر تولید میشه خب جریان اینم همینه دیگه.
شب سوم باید بدوشی و دیگ خلاص ...با ی دستمال بررگ سینتو سفت ببند ک شیرت خشک شه این کار زودتر خشک میشه شیرتو ..من وقتی شیرمو دوشیدم نصف ی پارچ پر شد ازون ب بعدم بستم سینه هامو الانم روز هفتمه ک از شیر گرفتمش دیگ شیرم خشک شد ...ولی خب صبر خیلی زیادی لازمه داشته باشی دیگ بیقراری و بیتابی بچها تواین مورد خیلی خیلی زیاده🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.