۳ پاسخ

الان خیلی زوده برای نشستن

اصلا نباید بنشونی هنوز زوده . کبودیش به خاطره اینه وقتی مینشونی خون رسانی کم میشه

نباید بنشونی ب نخاعش فشار میاد حتما دیگ ب بچه تو خیلی فشار وارد میشه . وزنش چهارماهگی چقد بود؟؟

سوال های مرتبط