۸ پاسخ

خیلی بدددده

با چنگال هم بزن

با قاشق هم بزن

با چنگال

من با ببلاک1 قاطی میکنم مثلا یه قاشق ای ار یه قاشق ببلاک 1. خیلی بهتره اینجوری تازه وزن هم زیاد میگیره

با قاشق هم بزن

مدلش همینه دیگه

من همزن دستی گرفته بودم از اونا ک کافی هم میزنن

سوال های مرتبط