۶ پاسخ

من میدم وزن خوبیم میده اتفاقا

اگ حساسیت ب پروتین گاوی نداره بده کم بده

بیسکوئیت مادر بالای یکسال هست

شدنش میشه ولی ارزش غذایی نداره اصلا،الکی قند مصنوعی داره فقط

اره من مااااهی یبار میدم

آره گاهی میشه داد هرروز نه

سوال های مرتبط

مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری