از چه زمانی میشه به نوزاد بيسکوئيت مادر داد

۳ پاسخ

اصلا نده چون هیچ خاصیتی نداره

الان میان میگن نده ارزش غذایی نداره😂اینم تو گهواره یاد گرفتن ماها هممون تو بچگی خوردیم مگه اونموقع سرلاک بود

من میدم،هرروز یه وعده

سوال های مرتبط

مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی