۴ پاسخ

بهش نده
من دخترم خورد کلا بدغذا شد

بیسکوییت مادر نده هم نگهدارنده داره هم ارزش غذایی نداره

از ۶/۷ماهگی میتونی بدی اما کم بده به عنوان میان وعده زیادش خوب نیست

ارزش غذایی نداره چرا میخوای بدی

سوال های مرتبط

مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری