۷ پاسخ

من ب بچم 7 8 ماهش بود براش میخریدن ولی کم میدادم چون خیلی شیرین بود
الانم ترجیح میدم پتی بور بدم ولی بیسکوییت مادر نه😵‍💫

بنظرم نده خاصیتی نداره

من تصمیم‌ندارم بدم
اخه شکر و مواد افزودنی داره
به نظرم درست نیست

عزیزم ندی بهتره
خاصیتی نداره اصلا
شکر هم داره ک زیر یک سال ممنوعه

من میدم بهش هفته آی یکبار

از الان میتونی بدی

از هیچ وقت
بیسکوییت مادر هم شیرین کننده داره،هم مواد نگهدارنده

سوال های مرتبط