من ب بچم 7 8 ماهش بود براش میخریدن ولی کم میدادم چون خیلی شیرین بود
الانم ترجیح میدم پتی بور بدم ولی بیسکوییت مادر نه😵💫
بنظرم نده خاصیتی نداره
من تصمیمندارم بدم
اخه شکر و مواد افزودنی داره
به نظرم درست نیست
عزیزم ندی بهتره
خاصیتی نداره اصلا
شکر هم داره ک زیر یک سال ممنوعه
من میدم بهش هفته آی یکبار
از الان میتونی بدی
از هیچ وقت
بیسکوییت مادر هم شیرین کننده داره،هم مواد نگهدارنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.