مامانایی که تیروئید دارید تا آخر بارداری باید قرص و خورد دیگه ؟

۵ پاسخ

منم همین سوال رو داشتم یادم هم رفت از دکتر بپرسم

اگه فقط توی بارداریه آره وگرنه باید همیشه بخوری

آره چون ممکنه هر لحظه برگرده من سه ماهه تیروئیدم نرمال شده ولی گفت تا آخر بخور

بله باید بخورید

بله باید مصرف کنید

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی