۷ پاسخ

سختش میکنی دختر منم زیر سینه ام مبخوابه به پهلو شیر میخوره مبخوابه آروغم نمیگیرم نیاز نیست هم خودتو هم بچه رو اذیت کنی

آروغ نگیر وقتی خوابید
سرش رو به یه طرف بزار

شبا نمیخاد اروغ بگیری بخابون بیذار شد اروغش بگیر

عزیزم خدا حفظش کنه چقد دلم خواست بچم بغلم باشه😍❤️

دکتر به من گف زیر سرش به اندازه ۴ انگشت بالا باشه اصلا بیدارش نکن

وقتی زیر سینه ات خوابش میره فقط یه جور بزار رو بالش که نصف کمرش هم رو بالش باشه بیدارکردن نمیخواد ک

آرغشو نگیر. روی پهلو بخوابون و یه چی بذار پشت کمرش که صاف نشه.
یا یه ربع صاف بغلش کن پشت کمرش نزن

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی