بهش دست نزن
مال واکسنه بدو تولد دختر منم داره
گلم پسر منم اینجوری بود.
به واکسن اولیه حساسیت داشت زیر بغلش اینجوری شد. از داروخونه یه پماد گرفتم زدم راه باز کرد عفونت و چرک بیرون اومد خوب شد
بهش دست نزن روش حساس نشو خوب میشه یه دکترم ببر ببین چی میگه
چون غدد اینجا ها هس بنظرم دستکاری نکن و ببر دکتر ببینه
از ما میپرسی چیز به این مهمی؟
دکتر ببر حتما دستکاری همنکن احتمالا غدد لنفاویش تحریک شده
این کوچولو هست نمیدونم دکتر چی بده بهش من خودمم زد زیر بغلم چرک خشک کن خوردم رفع شد
ببر دکتر حتما
خطرناک نیست بچه خواهر منم داشت اون ولی تو گردنش زد ببرش دکتر ولی اصلا بهش دست نزن و فشار نده
دست نزن بهش ودکترببر
غددلنفاوی هست
ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.