خانوما آین زیر بغل دخترم چیه

تصویر
۹ پاسخ

نگران نباش برا واکسنه بدو تولده بچه منم زذ چرک زد بیرون خوب شد خودش

شاید مال واکسن تولد شه اونجا چرکش زده بیرو ببرش دکتر

ب خاطر واکسنشه دست نزن خودش خوب میشه

اصلا بهش دست نزن..و دستکاری نکن...بعد از یک هفته از بین می‌ره...بخاطر واکسن هست..طبیعیه

حتما ببر دکتر واسه واکسن نیستش واکسنو که اونجا نمیزنن

احتمالا بخاطر واکسن هستش

واکسنشو زدی؟ اگه زدی مال واکسنه خودش خوب میشه

حتما ببر دکتر ببینه .اگه سمت واکسنش ب زیر بغل زده ببر نشون بده .

شاید نشونه اس

سوال های مرتبط