بهتره ببری دکتر
من داداشم اینجوری شده بود مثل جوش بعد ی مدت خالی شد
بخاطر واکسن بدو تولده
خطرناک نیس فقط باید وایستی خودش سر باز کنه خالی شه یه مدت طول میکشه
منم داشتم تا ۱۰ سالگیم کمکم رفت
برای واکسن واکسن بعد تولد رو بعد زدن اومده زیر بغل اینجوری شده
اصلا نترس عزیزم بچه خواهرمم داشت خیلی ترسید برد دکتر
ولی خودش کم کم جذب شد
میگن بخاطر واکسنه
اما ببری دکتر بهتره😇
به خاطر واکسنه برا داداشم بوده
برای همون واکسنه
اثر همون واکسن ک بعد تولد بهشون میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.