هر دوتا
مامان
اولی کامل بابا
هر دو ب شدت وابستس ب هر دوتامون
هر دو
فقققط خودم تامن باشم بغل هیشکی نمیره
مامان.چون اوثر اوقات با منه
کاملا مامانیه.
اول مامان و بعد مادر جون ( مامان خودم)
پسر من کلا ب من وصله از وابستگی گذشته فقط دستشویی نمیبرمش اینم تا میرم و میام خودشو هلاک میکنه سنگ کلیه گرفتم بعضی وقتا از ترسش نمیرم دسشویی😫😂
وابسته منه،منت ميكنم ١٠ديقه بره بيرون با باباش گريه ميكنه مامانم بياد،
بشدت مامان
وابسته به مادربزرگ😏
مامان جون باباجون🙂
وابسته مامان
وابسته بابام و مامانم😁
بيشتر باباشو
منم یاباش
بشددددددت مامانیه
کاملا باباش 😄
کاملا مامان ، باباشو اصلن محل نمیده😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.