بچه هاتون وابسته مامان هستن یا بابا

۲۱ پاسخ

هر دوتا

مامان

اولی کامل بابا

هر دو ب شدت وابستس ب هر دوتامون

هر دو

فقققط خودم تامن باشم بغل هیشکی نمیره

مامان.چون اوثر اوقات با منه

کاملا مامانیه.

اول مامان و بعد مادر جون ( مامان خودم)

پسر من کلا ب من وصله از وابستگی گذشته فقط دستشویی نمیبرمش اینم تا میرم و میام خودشو هلاک میکنه سنگ کلیه گرفتم بعضی وقتا از ترسش نمیرم دسشویی😫😂

وابسته منه،منت ميكنم ١٠ديقه بره بيرون با باباش گريه ميكنه مامانم بياد،

بشدت مامان

وابسته به مادربزرگ😏

مامان جون باباجون🙂

وابسته مامان

وابسته بابام و مامانم😁

بيشتر باباشو

منم یاباش

بشددددددت مامانیه

کاملا باباش 😄

کاملا مامان ، باباشو اصلن محل نمیده😐😐

سوال های مرتبط