سلام خوبی عزیزم تو مراقبت انجام بده نگاه به حرف بقیه نکن چی میگن کم زیاد
اگه نمودار میگه خوبه پس خوبه
متخصص میبری بپرس بگو وزن بچه ام تو این سن خوبه که الان هست یا نه کم
فک کنم خوبه پسرمن وزنش تولدش ۲۱۰۰بود
تقریبا۱ماه پیش ۱۱/۱۰۰بود
زیادم هست
🦧
این عکس چندروز پیش هست
وزن دختر من موقع تولد۲۴۵۰بود الان ۱۰کیلو ۲۰۰بالای خط نموداره ولی فامیلا میگن لاغره ولی دکترش میگه وزنش خوبه
سلام دختر منم هم سن دختر شماست تقریبا همینه وزنش اگه رو نمودار هست مشکلی نداره
من چی بگم تولد قدش ۵۱بود ۱۳ماهگی تازه شده ۷۴
شیر زیاد نمیخوره غذا بیشترمیخوره
کم نیست . دقیقا مثله ساراس
مهم اینه بهداشتو دکتر چیمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.