۲ پاسخ

عزیزم منم همینجور بودم رفتم سونو و همه چی چک کردن بچه هم گفتن پایین نیست ولی فشار اینا داشتم زیر دلم
دکترم گفت کمتر کار کن و سرپا وایسا و اینکه پاهاتو بزن ب دیوار بالاتر از بدنت دوروز مراعات کنی بهتر میشی
اها توالت فرنگی هم استفاده کنی خیلی کمکه

عکس العمل های رحم هست منم اینطوری شده بودم بارداری اولم رفتم دکتر کلی سونو و آزمایش آخرم هیچی نبود ... دکتر خودم و دکتر سونو گفت رحم بزرگ میشه بچه بزرگ میشه طبیعیه بعضی ازین درد ها .... فقط خدای نکرده لکه بینی و تکون نخوردن بچه باید سریع بری دکتر .... تکون خوردن بچه هم کم بود چیز شیرین بخور پهلو چپ بخاب یا اگه گاهی چیزی میشه میترسی برو بهداشت ضربان قلب بچه رو کنترل کن

سوال های مرتبط