اواسط سه ماهگی
نزدیک ۶
من پسرم ۸۴۰۰ هنوز ۳ میبندم
براش کوچیک شذع دیگ ولی خب بسته ی اخره مجبورم تمومش کنم
چسبتسو با فتصله میزنم ولی خداروشکر رد نمیدازه
پسر من الان حدود هفت کیلوعه سه داره براش کوچیک میشه منتظرم بسته ی آخر سایز سه تموم شه برم چهار
عزیزم تجربه من به وزنش نیس به پایین تنش .ماشالله تپلی باشه سایز بزرگتر میشه نباشه نه .الان بچه دوستم هفت ماهشه چهار میبنده.یکی ام میبینی هفت ماهه شیش میبنده
از 6 و نیم کیلو 4 زدم
از چهار ماه شیش و نیم
دختر من ۵ کیلوعه ۳ مای بیبی یه کم کوچیکه ۴ مای بیبی براش بزرگه ولی ۳ هانیز و بارلی براش خوبه
بستگی به وزن نی نی داره من پسرم۷۵۰۰بازم۳میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.