خانما امروز زیاد سرپا بودم کمرم و تخمدان سمت چپم دردیکنه طبیعیه؟؟؟

۲ پاسخ

حتما استراحت کن و بیشتر از نیم ساعت سرپا نایست وروی پهلو هات دراز بکش

اره طبیعیه منم هفته شما اینجوری شدم

سوال های مرتبط