خیلی بیخودن دختر من ۷ سالشه دو روزه مریضه هر ثانیه یک عددی نشونمیده
دقیقا همین مدل شماست
هی آلارم قرمزم میزد نزدیک ۴۰ من سکته میکردم بردم دکتر گفت تبش ۳۸ هم نیست
عزیزم این تب سنج ها فقط مخصوص پیشونیه هیچ جای دیگه نزن درست نشون میده
من از دکتر پرسیدم گفت کناره ها جریان خون بیشتره بخاطر همین تب بیشتره
اینا فقط قیمتش گرونه خیلی بیخوده
اینا درست نیست عزیزم منم با همین یکبار اشتباه شدم، تب سنج دیجیتالی بگیر زیر بغلش بزار 0.5 درجه بهش اضافه کن اون دمای درست بدنشه. این دستگاه هر جای بدن یه عددی نشون میده..
منم از اینا دارم همینجوریه😢😢
فک کنم فاصله که کم و زیاد بشه اعداد مختلف نشون میده
فاصله سه تا ۵ سانت بزار و چند بار هم تو بگیر تا ی عدد ثابت نشون میده
عزیزم باید وسط پیشونیشو بگیری . کناره ها ملاک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.