۲ پاسخ

براساس تجربه عزیزم تا روز ۱۴ازاد سازی بیبی چک خطا میزنه و منفی و مثبت کاذب میده ...حتما باید تاخیر بخوری که اوکی بشه دوما برای ازمایشتم خیلی زود بوده رفتی چه خبره هنوز زوز ۱۳ آزاد سازی بتا بری....دکتر من گفت ۱۷روز بعد آمپول اگه پریود نشدی برو ازمایش

بتا ۲ منفی....اون هاله ممکن از داروها باشه

سوال های مرتبط