براساس تجربه عزیزم تا روز ۱۴ازاد سازی بیبی چک خطا میزنه و منفی و مثبت کاذب میده ...حتما باید تاخیر بخوری که اوکی بشه دوما برای ازمایشتم خیلی زود بوده رفتی چه خبره هنوز زوز ۱۳ آزاد سازی بتا بری....دکتر من گفت ۱۷روز بعد آمپول اگه پریود نشدی برو ازمایش
بتا ۲ منفی....اون هاله ممکن از داروها باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.