خانوما سونو من و ببنید خوبه ...دکتر گفت فقط یکم وزنش پایین

تصویر
۴ پاسخ

گلم جوش نزن بچه ماه ۸و۹ وزن میگیره

یه نیم کیلو نسبت ب حد نرمالش کمتره که چیزی نیست والا من الان بچم داره وزن میگیره چون الان شکمم داره بزرگ میشه
بستنی دلستر حلیم حبوبات ابگوشت کباب اینا وزنو زیاد میکنن بخور تا جبران شه

چند هفتت بود خو؟

شنیدم مغزیجات خیلی عالیه برا وزن گیری امتحان کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی