۷ پاسخ

بچه منم همینه

خخخخ دقیقا فرهانه

منم همینه گاهی میزنمش دیگ نمیفهمم عصبی میشم

واااای دقیقا انگار پسر منو گفتی
فک کردم فقط بچه‌ی منه که اینطور شده یعنی چی آخه من که واقعا دیگه اعصابم نمیکشه

بچه های منم همینن 🥲

عزیزم بچه اگه کنجکاوی نکنه باید ناراحت باشیم اینو تو دوره ای که گرفتم میگفت وگرنه کاملا طبیعیه بچه کنجکاوه
بنظرم ما طاقتمون کمه وگرنه بچه داره مراحل طبیعی رشدش رو طی میکنه ومیگفت مثلا وقتی میبینی چیزی خطرناکه خب بردار از تو خونه و اینکه اگه خیلی ام بچه رو محدود کنیم میگه مثلا میبینی کاری میخواسته تو ۳ سالگی انجام بده تو ۳۰ سالگی بعد میخواد انجام بده
واقعا درست میگه من یه پسر دایی دارم به شددددددددت شیطون بود یه چی میگم یه چی میشنوی ولی اصلا بهش سخت نگرفتن الان بزرگ شده ماشاءالله انقدر آروم شده باورت نمیشه این بچه همون بچه اس
اینطوریه که تو دین گفتن بچه تا ۷ سالگی آقا و سروره
امام صادق علیه السلام می‌فرماید که «بچه‌ات را رها کن تا هفت سال بازی کند. بعد از هفت سال، تربیت و ادبش را آغاز کن (یعنی ادب را برایش بیاموز) و هفت سال بعدی را نیز کنار خودت نگه‌دار».
عزیزم بیشتر باید فضا امن بشه که هی تا بچه دست به چیزی زد نگیم نکن دست نزن
پس بچه باید کنجکاوی کنه بازی کنه جایی نباید اجازه بدیم که مثلا خطری داشته باشه وگرنه بقیع چیزا مشکلی نداره حالا بره دست بزنه به یخچال چی میشه فقط مراقبش باش

مال منم
فقط باید مدارا کنی تا دوباره عادی میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهرو مامان ماهرو ۳ سالگی
مامانای عزیز بیایید بهم بگید طرز صحیح برخورد با بچه ای که در جمع و جاهایی غیر از خونه اصلا حرفنو گوش نمیده و برعکس بچه های دیگه باهام لجبازی میکنه و در مواقعی حتی باهام بدرفتاری میکنه چیه؟!
تو خونه و تو خلوت خودمون(مادر دختری)حرف گوش کن و مطیعه و آنچنان اذیت نمیکنه…
نمیگم همش مطیعه و همش چشم میگه
نه گفتن رو تو‌محیط خونه هم بلده
بعضی وقتا میگم شاید تو‌ خلوت خودمون زیادی تو چهارچوپ نگهش داشتم و انقد ازش انتطار داشتم که دختر خوب و حرف گوش کنی باشه
توی محیط بیرون ازم سواستفاده میکنه و حس میکنه تو بیرون ازاده و‌چهلرچوپ نیست
ولی خوب که ب اعمال و رفتار و کردارم توجه میکنم انچنان مادر بد و سخت گیری نیستم که بچه بخواد عقده ای بشه یا …
💔😭
اکثر اوقات از در مهربونی وارد میشم و سعی میکنم تو یه حس و حال دیگه ای باهاش حرف بزنم و بهش یاداوری کنم که الان ک داریم میریم بیرون مثل بچه های دیگ حرف گوش کن باش و…
در لحظه و در حرف تایید میکنه ولی در عمل نه…
چیکار کنم وقعا دیگ این لجبازی ها و حرف گوش نکردنا پریشان کننده است
از طرفی غصه میخورم که بچه های مردم انقد خوب از مادرشون حساب میبرن چشمشون ب دهن مادرشونه بدون اجازه مادر کاری نمیکنن
ولی بچه من تا یه نفر میبینه مثل اینه که از خودش درمیاد با جوگیر میشه💔
گاهی اوقات توی جمع بزرگتر ها و همسن و سال ها طوری کوچکم میکنه که نگم…🥲