بچه منم همینه
خخخخ دقیقا فرهانه
منم همینه گاهی میزنمش دیگ نمیفهمم عصبی میشم
واااای دقیقا انگار پسر منو گفتی
فک کردم فقط بچهی منه که اینطور شده یعنی چی آخه من که واقعا دیگه اعصابم نمیکشه
بچه های منم همینن 🥲
عزیزم بچه اگه کنجکاوی نکنه باید ناراحت باشیم اینو تو دوره ای که گرفتم میگفت وگرنه کاملا طبیعیه بچه کنجکاوه
بنظرم ما طاقتمون کمه وگرنه بچه داره مراحل طبیعی رشدش رو طی میکنه ومیگفت مثلا وقتی میبینی چیزی خطرناکه خب بردار از تو خونه و اینکه اگه خیلی ام بچه رو محدود کنیم میگه مثلا میبینی کاری میخواسته تو ۳ سالگی انجام بده تو ۳۰ سالگی بعد میخواد انجام بده
واقعا درست میگه من یه پسر دایی دارم به شددددددددت شیطون بود یه چی میگم یه چی میشنوی ولی اصلا بهش سخت نگرفتن الان بزرگ شده ماشاءالله انقدر آروم شده باورت نمیشه این بچه همون بچه اس
اینطوریه که تو دین گفتن بچه تا ۷ سالگی آقا و سروره
امام صادق علیه السلام میفرماید که «بچهات را رها کن تا هفت سال بازی کند. بعد از هفت سال، تربیت و ادبش را آغاز کن (یعنی ادب را برایش بیاموز) و هفت سال بعدی را نیز کنار خودت نگهدار».
عزیزم بیشتر باید فضا امن بشه که هی تا بچه دست به چیزی زد نگیم نکن دست نزن
پس بچه باید کنجکاوی کنه بازی کنه جایی نباید اجازه بدیم که مثلا خطری داشته باشه وگرنه بقیع چیزا مشکلی نداره حالا بره دست بزنه به یخچال چی میشه فقط مراقبش باش
مال منم
فقط باید مدارا کنی تا دوباره عادی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.