شیرخشک ببلاک چطوره؟؟؟ نفخ اینا وزن دهی

۳ پاسخ

وزن دهیه ببلاک خیلی خوبه

من ببلاک ساده میدم خوبه.کولیک داره البته دخترم ولی ربطی به نوع شیر نداره کولیک.وزن دهیشم خوبه.وزن تولدش ۲۷۰۰ بود دوماهگی ۴۷۰۰ شده

من میدادم خوب بود. بچم حساسیت گرفت به پروتئین گاوی دیگه قطعش کردم الان

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۴ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی