بنظرتون شیرخشک گیگوز چطوره
وزن دهی و دفع اش؟

۳ پاسخ

از نان بهتره یبوست نمیاره خیلی سبکه

برا بچه من وزن دهی خوبی داره

شیر خشک گیگوز وزن دهی زیادی نداره
من دخترم دوسال خورد خیلی سبک برای بچه هایی که مشکل رفلاکس و کولیک وحشتناک دارن و معده شون هیچ چیز رو تحمل نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان اسراو رستا مامان اسراو رستا ۴ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی