۲ پاسخ

دکتر به دختر منم گیگوز داده بیرون رویش خوبه ولی وزن نگرفته دکتر گفت تا ده الی بیست روز وزن کم کردن نوزاد عادیه

برا بیزون روی خوبه من دکتر بردم برا زردی گف گیگوز بده خیلی بیزون روی کرد دیروز 👌🏻

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی