مامانا وزن دهی شیر گیگوز چطوره

۱ پاسخ

دختر من دو هفته اول گیگوز خورده بود وزن دهی خوبی داشت
بعد تولدش چون شیر نداشتم خیلی افت وزن گرفت دیگه شیر خودمو ندادم فقط شیرخشک دادم با گیگوز وزنش خوب بالا رفت

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان مامان سبحان ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۵ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان نویااان مامان نویااان ۴ ماهگی